szerda, december 03, 2008



Naaaa
Megnyugodtam, mert ma majdnem meg akartam venni ezt a sárkányocskát (Predatort?!).
Rettentő nagy dilemmában voltam...
+ tegnap még csak 20 Eur körül mozgott az ára
+ egész jó teljesítmányűnek/biztonságosnak tűnik
+ egész új és nekem nagyon kéne már valami nem áteresztő ernyő
+++ráadásul gyönyörű rajta a sárkánykoma...és ha kicserélem a zsinórokat drótra, akkor ha épp nem találok emelést, akkor lehet tüzet lehellni vele (a sárkányok már csak ilyenek) és hőlégballon funkcióban emelkedni

- Gombóc megölt volna...nagyon.

Megmenekültem... igaz nagyon ideges voltam, mert 20 perccel a licit vége előtt még csak 267-nál tartott, ami épphogy kicsit fölötte volt a még az életemre (~ernyőmre) szántható pénzemnek...
De aztán 1300-ra ment fel, ezt meghallgattam, és megnyugodtam.