hétfő, január 19, 2009



3 nap munka, 1 tonna cementcipelés hátfájással, téglahordás, malterkeverés, inaskodás, fúrás
ónos esőben, csakis négykézlábon jártam dolgozni (nem vicc) és még az ujjam és szétvágtam

hullámvasút szerű lejutás a Volvóval a jégen (ezt nem felejtem el)
és még kőművesnek is elmehetnék, Jenő bácsi szívesen megtanítana, kétszer annyit kereshetnék, mint tanárként...ő 40 évig zenész volt, már kőműves, szóval lehet gondolkozni a pályamódosításon

szombaton szuper tanfolyam, újabb alkalmas Kátus videóval, amit még mindig nem lehet felrakni sehová, de gyűlnek és előbb utóbb egy csokornyit ki kell majd adni...
ügyes második magasstartok, kis lejtőzések Mókuson, cukrászdázás

vasárnap meg tanulgatás a szemét vizsgára, és repülés a Mókuson
egy szóval lehetne jellemezni: a köd
vannak terhelő jellegű bizonyítékok a 2se honlapon, de talajlátásom mindig volt, valamennyi, ez lehet a mentségem...muszáj volt repülni, hamár kimentem

szóval ilyenek vannak, ha már lesz a gépem, és nem csak Linuxról fut, meg vége lesz a vizsgáimnak, akkor rendesebb leszek, sok az elmaradás

van sok-sok jó fotó, majd szerkesztgetem, meg siklóernyő szoknyát varrok, meg mindenfélét
szokásos álmodozások...

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Na azok a jó fotók majd jöhetnek :) :)

W.

9:56 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home