vasárnap, április 19, 2009



mert ma meg tényleg ilyen sötét volt

érdekes volt a hétvégi meteo, jó durva felhősödés volt, hatalmas és majdnem egymástérő kumókkal, de mindig csak késő délutánra állt össze, vagy még azt se,
mindenesetre jó szürke volt és szívott, mindkét nap.
Szombaton nyíltnap, jó kis 12x felsétálás Máriahalmon, utána még egy kis örömrepülés Mókuson, jó kitekeréssel
Vasárnap 1 óra Óbuda, 1 óra Pilis, ahol a feladat nem a kitekerés, hanem a felhő alól letekerés volt, hihetetlen mód emelt (szívott) mindenhol, a tényleg ennyire durván szürke felhő.
Én élveztem, szabályosan, de volt akinek nem ment, mert süllyedő manővernek csak a fülcsukás+gyorsítót ismerte...

Én viszont wingovereztem, valamennyire megtanultam asszimetrikus spirálozni, full-stall-t húztam, nem vészhelyzetben, és csukogattam bepörgéssel, és még vissza is tudtam szállni.

Almáspiterulez!