szerda, szeptember 16, 2009


egyik legszebb gyári bicó szerintem, megvegyem valakinek? öröm lenne néznem...

Álmodozás

Szóval kimentem reggel 8ra Monorra az állásinterjúra, ehhez 5 körül kellett kelnem, futni busz-villamos-vonat után, majd Monoron sikerült a rajzolt térképem alapján, pont a másik irányba elindulni (nem volt iránytűm), ezért 25 perc alatt futottam 5 km, hogy ne késsek el...szépruhába, ingbe...

Aranyos igazgatónéni és megfáradt-korrekt tesitanár, 330 gyereket tanít, 35-37 fős osztályok, két osztály a csarnokban, elválasztó függöny nélkül...szép kihívás lett volna, de 10 jelentkező közül végül nem én lettem kiválasztva.

Délután kimentem reptérre, a Géza mountain-boardjával, ja és persze ernyőzni...najó speedridszerűségelni, azt hittem össze-fogom magam törni, de nem volt szél...így kicsit gyakoroltam a hétvégi OBra-