szombat, június 19, 2010



Ordas repülés volt, alig volt kedvem kimenni, de mivel nem jött velem senki sem slacklineolni, helyette repültem egy ordasat.
Mondták, hogy dobálós és turbós.
Meg kell szokni az Edge-t, úgyhogy rá esett a választás.

Azért szeretem ezt az ernyőt egyre jobban, mert amikor vele repülök, hirtelen előbb-utóbb mindig én leszek a legfelül :)
Háromszor voltam plafonon. Nagyon jól lehet vele tekerni, még ilyen szeles-szakadt termikekben is, még alaptrimmen is. Kicsit nagyobb terheléssel még jobb lett volna, a lassú trimmen.
Kaptam egy csukást. Negatív trimmen, lassan. Picit megrémültem és kiváncsian vártam mi lesz. Semmit nem fordult el (jó persze ellentartottam), viszont a füle befűződött, de fékpumpával kijött :)
Gyorsítón még mindig hihetetlen gyors lesz :)
Visszaszálltam vele többször is.
Szeretem.

A végén még nyomtam egy fél órát a Rockkal, játszásiból :)

Ilyen napok kellenének!!!