hétfő, szeptember 24, 2007



(egy fotó még akkorról)

Bársony lovakon
Repülök messze a dombokon
A kék ég felettem
Gyönyörû

(+jöjj velem újra testvérem +játsz egy kicsit a tűzzel)

Mertmivelhogy ma repültem, egy hatalmas nagyot tandemmel.
Igaz elég gyenge idő volt, kint Mókuson, gyengetermikes, kevés szeles, és elsőre le is szopódtunk (mert türelmetlen voltam - állítólag szokás szerint), de aztán repültünk még 27 percet, egy visszaszállással, és úgy hogy kitekertünk a francba (kb. +150) és még egy harmadik reppenés is belefért.

Utána a cukrászdában mézes és túróssütik - végre egy rendes hely.

Holnap még jobb idő lesz és hatalmasat repülök!!!

3 Comments:

Anonymous Névtelen said...

jöjj velem újra testvérem folytatását is oda kell írni ám! :P

"jöjj velem újra testvérem ÉGI MAGASSÁGOKBA..." :))

8:36 du.

 
Blogger Győző said...

akinek tudnia kell, az úgyis tudja a folytatást, nem?

8:51 du.

 
Anonymous Névtelen said...

de, csak ilyenkor, tudod, kiállnék egy hegyre kiabálni:), hogy mindenki tudja meg! bármilyen szerény teremtés is vagyok:P dicsekednék öntelten, úgy, mint amikor először raftingoltam...

9:34 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home