kedd, szeptember 11, 2007



ÁGYŐ (ző)

Elbocsátó szép üzenet (Életemtől...)

Földiekkel játszó
Égi tûnemény,
Istenségnek látszó
Csalfa, vak Remény!
Kit teremt magának
A' boldogtalan,
'S mint Védangyalának
Bókol úntalan. -
Síma száddal mit kecsegtetsz?
Mért nevetsz felém?
Kétes kedvet mért csepegtetsz
Még most is belém?
Csak maradj magadna!
Bíztatóm valál;
Hittem szép szavadnak:
Mégis megcsalál.

..."I always wanna be together, but nobody lasts forever"...nem csak TE, de Én sem...

Már csak az ernyőmben bízhatok, ő azt csinálja amit szeretnék, ha akarom együtt pusztul velem, csak meg kell húznom az egyik féket erősen. Nem nagy ügy.
Nem voltam nagy ügy.

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

látom, fenyegetőzni azt tudsz..Tudod,ez kétségbeejtő,hogy ilyenekkel zsarolsz érzelmileg. Megszakad a szívem, a tied is,tudom, de ez még nem ok arra, hogy ilyeneket merj mondani. Vagy gondolni. Mikor bántottál, én valaha fenyegettelek azzal, hogy eldobom az életem?????! Soha. Meghalni meg akartam, de nem provokáltam, és főleg nem fenyegettelek. Egyre jobban lealacsonyítod magad- nem ér az egész ennyit. Én nem érek ennyit. Milyen csúnyán váltunk már el egymástól tegnap?? Miért kell ilyen közönséges dolgokat mondanod nekem? Amit a barátságunkról mondtam, azt pedig félreértetted. Csak azt akartam mondani, hogy nekünk sokszor benne volt a levegőben az, hogy ez lehetne másként, tehát nem színtiszta barátság volt. Más barátaim pedig színtisztán ("csak")barátok, mindenféle más érzelem nélkül. De hagyjuk, nem akarlak kínozni. És nem foglak ám elfelejteni,akármit mondasz is,ha akarnálak,se tudnálak, de nem is akarom elfelejteni a közös életünk. és én ugyanúgy elveszítem azt az énem, azt az életem, amim veled lehetett volna, mint te. Nem hiheted,hogy nekem ez könnyű, vagy jó..de ez van, bele kell nyugodni, el kell fogadni. Most rossz- hogy később is rossz lesz-e, azt majd az idő eldönti. Remélem, megleszel. Azért igyekszem nem teljesen eltűnni.

4:16 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home