szerda, szeptember 26, 2007



Úgy elmennék, ha mehetnék
Szabad madár, ha lehetnék.

Úgy elmennék, ha mehetnék
Szabad madár, ha lehetnék.

Szabad madár nem lehetek
Rózsám hozzád nem mehetek

Nem vagyok magammal szabad
Kezemen, lábamon lakat

Úgy meg vagyok keseredve,
Mint a fűzfa tekeredve

Úgy meg vagyok búval rakva
Mint a sóvári almafa

------------------------------------

Voltam ma Ikeába, mással. Mással kicsit más. A más persze csak a más értelemben.
Viszont ettünk hotdogot, mert olcsó (nekik meg mégnagyobb üzlet) és attól még éhesebb lettem.
Nagy projektben vagyok, ott is azt "intéztem".

------------------------------------

ha lesz egy autóm, egy saját (nem kicsi, de annál nagyobb busz)
akkor jobb hijján veszek egy lakókocsit - azért a kép is persze.
Nézegettem és 300ezer körül lehet már venni egész komfortosnak kinézős, nagy franciaágyas (-olyanon még úgysem aludtam mással) forgalmis lakókocsikat