szombat, szeptember 08, 2007



Összetartozás

A kép kapcsán jutott eszembe...
A koncert, az élmény, csak úgy jöhet létre, ha megvan mindkét oldal.
Az előadók és a közönség.
Ha nincs előadó, akkor elveszik, a közönség, sőt zenészek nélkül már nem is nevezhető közönségnek, csak simán emberek (páran a sok közül, egy valami alapján kiválasztódott embercsoport). Ha nincs közönség, akkor nincs értelme zenélni nekik sem. Ha nincs kinek, akkor értelmetlen a zenész-létük.

Asszem én is így érzem magam...Hiányzik a közönségem!

Zubolyon voltunk...Eléggé a toppon vannak, jelenlegi kedvenc.

3 Comments:

Blogger Unknown said...

figyelj,ez nem így van,szerintem. Egy zenésznek öröm maga a zenélés is- akkoris,ha senki nem hallgatja meg, csak zenélhessen. A közönség nem számít,hogy ott van-e, de ha ott van, akkor legyen lelkes, mert egy szar közönség rosszabb sokkal, mint az üres tér.

3:52 du.

 
Blogger Unknown said...

látod, adok életjelet magamról, de ha én is elkezdek ide számokat beírogatni, az nem javít a helyzeten, csak kínzod magad- és engem.

3:54 du.

 
Blogger Unknown said...

amúgy lentebb a "milyen barát az,aki pont akkor nincs, mikor szükség volna rá"- elég igazságtalan részedről. Mert én akkoris tudtam a barátod lenni, amikor más szembeköpött volna,és tisztán barátként adni tanácsot neked, megszakadó szívvel, úgyhogy ilyeneket ne merj írni, amennyiben rám vonatkozik..de sajnos attól félek, hogy nekem szántad,csak hogy bánts

4:02 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home