péntek, október 05, 2007




Ez Eger, de ma is ilyen szép volt Újlaki

Vagyis, majdnem ilyen, ilyenféle. Zivataros felhők, és jó sok pára, olyan, mint amikor azthiszed, hogy ott esik, csak szerencsére most nem esett.
És akkor egy kis lyukon átsüt a nap és arannyá festi az egész párát.
Hihetetlen látvány volt.
Ketten repültünk egy lánnyal, akit nem is ismertem, de muszáj volt mondanom neki, hogy milyen szép.

És repülni is jó volt. Nem reménykedtem százszázalékosan a repülésben, de ahogy sétáltam hangár felé, megláttam egy igen karcsú szürke-narancs UP.
Gondolkodtam, ki lehet.
És az volt, akire gondoltam, Pali volt kinn a Targájával.
Az idő elég zivatarosnak nézett, ki, de ha ő repül, akkor lehet.
Lehetett is. Kb. 1 órát repültem össz, olyan gyengén szívos idő volt, amikor oylan az érzés, hogy felülről szív és nem alulról tart (persze tudom, hogy aerodinamika...és 2/3 tart felülről)
Olyan volt, hogy pont kis wing-overben fenn lehetett maradni, a rámpa előtt, hihetetlen jó volt azokban a fordulókban forgolódni.
Meg visszaszállni rámpához...
Nagyon jó volt - végre, valami.