kedd, szeptember 30, 2008



Na ilyesmi a munkám, csak méginkább...

itt dolgozom: http://www.kalandpalya.com/

talán egészen jól, mindig maximálisan dolgozok a mnunkahelyeimen, eddig szerintem mindenhol meg voltak velem elégedve maximálisan, és bárhová szívesen visszavárnának, remélem itt is így fog alakulni (hát így néz ki...)

tegnap az én csoportom nyerte a versenyt...32en voltak nálam, 5 csapat közül mi nyertünk, olyan csapathangulat volt, hogy nem csoda

fele társaság egyészen jó, lehet velük játszani, meg néha még van Csijjonéni is

és SLACKLINE, okt végére nagyon profi leszek

sebem nem szakadt szét, sztem. már nem is fog

jó erőnlétben tart a pálya, lefogytam megint 70kgra és kicsit izmosabb is vagyok

ja és minden reggel feltekerek a Normafára...aki nem szokta rendszeresen, nem is tudja milyen szép dolog ez...