szombat, december 06, 2008



Hát nem is tudom.
Igazából van egy sokak szerint gyönyörű videóm a nepáli képeimből...
de arra gondoltam, hogy ide még nem teszem fel.
aki ott volt, az látta, aki meg nem, az nem érdemli meg :(
mert sokan nem voltak ott, akiket pedig vártam volna, viszont cserébe sok nagyon kellemes meglepetés - jól eső ember, és gratulációk is.
persze lesz még aki láthatja, és azért felraktam a netre is, két helyre is, mert nem vagyok mindenkivel annyira gonosz.
De néha azért GONOSZ vagyok.
persze ez már megszokott dolog.

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

es aki ott akart lenni, de nem tudott mert epp 2500km-re van es csak egyhetmulva lesz otthon karacsonyozni egy kicsit...? hol tudja megnezni a videot?
amugy jok a kepek, ugyes vagy!:)

8:38 du.

 
Anonymous Névtelen said...

Naaaaaaaaaa...:(

W.

10:07 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home