vasárnap, március 15, 2009



Gondoldd csak meg milyen lehetne onnan a jobb felső sarokból startolni...:)

mert eléggé repülős hétvége volt.

tegnap 20, azaz húsz darab tandemrepülésem volt
és erre azt kell mondani, hogy nem semmi

szeretem, amikor az emberek az egyetlen felsétálástól kikészülnek, nekem meg hússzor kell, meg azt is, amikor egy csajt sikerül végre meggyőznöm, hogy repüljön, és utána startnál a sarkával szétrúgja a sípcsontom, és, hogy a végén sétálhatok fel 22x, hogy lehozzam a cuccokat,
viszont még jobban szeretem, amikor mindenkinek nagyon tetszik a repülés,
de a legjobb, amikor a lánykának mini-orgazmusa van a repüléstől - saját bevallása szerint, jó vagyok, na ;)

délután félholtan, csak úgy saras-munkás ruhában, beállítottunk az MRSZ díjjátadójára, az Európa hajóra.
hát igazából nem számíottam erre, hogy kb. 200 ember, minden szakágtól, öltöny-nyakkendő, lányok báli ruhában, szépen mutattunk ott Virággal (ő még jobban, mert félig átöltözött), mindenesetre átvettem a szép kis dísztárgyamat (nincs rá más szó, újabb porfogó), amit az 5 db általam tartott magyar csúcsért adományoztak

még mára sem pihentem ki magam...