hétfő, március 23, 2009




Repülős napok (egyszerűen gyönyörű az új ernyőm, nem?)

Péntek-szombat-vasárnap
Repülés-repülés-repülés

Végre úgy érzemm, hogy lassan mégiscsak kitavaszodik, amit persze rettenetesen élvezek. Pénteken tanítás után még kicsit rá kellett beszélni, hpgy elinduljak, de utána már...Margithídnál, mikor találkoztunk, még zuhogott a hó és minden sötétszürke volt, de menjünk...Mire felértünk pont elállt a szél, de a következő hófelhőt megvártuk, az már kellően szívogatott, így három bátor pilóta már a levegőben is volt, ami egy Óbuda méretű hegyen jó sok helyet jelent, örömrepülés, mindenfelé, és wingover és visszaszállás.
Este pedig szereztem a világ végéről (és tényleg, 25 km, Bp-n belül...) szuper hűtőt és mikrot a lakáskámban, úgyhogy már ilyen tartozékokkal együtt kiadó.

Szombat, délelőtt tanfolyam, két ember egy ernyőn, de még így is majdnem elfújta őket a szél, utána pedig Óbuda, a szél jó, néha kicsit északias, de késődélutánra, ordasgyógyi, rengetegen a plafon fölött sajnos...én meg B-stalloztam, meg wingoverezgettem, hogy jó helyen legyek...
Szabolcs fáról leszedés, erre büszke vagyok, gyakorlatilag már bármilyen elég erős fára fel tudok mászni, ágak nem kellenek...

Vasárnap Eger, táv helyett tanfolyamoztatás, de legalább így már Panka és Viktor is szuperul termikelhetett. Aztán nekem is jutott két óra, Evo-val együtt tekerés, Heki-vel szinkron wingover és negatívbacsúszás, cukorhiány miatt.
Végül meg le kellett sétálni mindenkinek, annyira beerősödött, de jó volt.