szerda, június 10, 2009



Najó

Félek az államvizsgától. Alaposabb tanulás után nyilván alaptalanabb lenne, mint általában, de sajnos nem erről van most szó.
Holnap minden eldől, már nem merek semmit se leírni, nehogy magamat anticipáljam bármerre is.

Viszont ma, ahogy a kép is illusztrálja, kiderült, hogy szuper vagyok.
Terheléses vizsgálaton voltam a TF laborjában.
Azért kellett mennem, mert attól féltek, hogy túl nagy szívem van (36-os min. pulzus), de most kiderült, hogy túl jó :)))
Bár aki ismer, úgy is tudja ;)
Lényeg, hogy el voltak ájulva attól, hogy milyen kiváló állóképességem van, de ettől, hogy ők elájultak tőlem, ettől én is, mert azért erre nem számítottam.
Az oxigénfelvételem egyenes szenzációs 80mg-os, ami még élsportolók között is fényes.
A doktor úr azt mondta, hogy már csak technikát kéne tanulnom és bármely sportágaból világbajnok lehetnék, és nem viccelt :)
Eltiltott az állóképességi edzéstől, mert egyszerűen nincs rá szükségem...

Jó vagyok, mi?
(Jaj csak holnap...)

Nagy meglepetés-titok...itt bizony kövesedés lesz, keményen