csütörtök, május 28, 2009




On my way.

A hétfői nyelvvizsgán elért a szokásos probléma, hogy nem tudtam a szakszavakat, igaz, hogy a többi része, mint télen is, teljesen gördülékenyen ment, de most a foci-specifikus passz és rúgás nemekről nem volt fogalmam, hozzátenném, pont úgy, ahogyan a múltkor sem, teniszből - persze magyarul sem tudom. A könyben nem volt benne, ennyi a mentségem, én pedig abból most egészen rendesen készültem. A magnőhallgatás is kivételesen nehezebb volt, úgyhogy nem túlságosan bizakodva jöttem el.
De jó TF-es hagyománynak köszönhetően (kinek jó ez?) meglett, 59%-ról felkerekítették 60-ra, ami már eléséges, úgyhogy tegnap óta nyelvvizsgázott vagyok.

A doktorira nem adtam be a jelentkezésemet, mert összeszámoltuk és egyenlőre 1 pont mindenképp hiányzik, viszont javasoltak helyette egy kétéves amerikai utat, ottani doktorival, amin még nagyon gondolkodnom kell, hogy megéri-e, akarom-e???

Már csak egy házidolgozat és 5 óravázlat leadás (minek???) és az államvizsgától eltekintve befejeztem a TF-et.

Slackline :)

Egerkupa eltörölve, nekem viszont hétvégén válogatott edzőtábor!