hétfő, június 15, 2009



Szombat-vasárnap

Szombaton lefelé úton végig a lencsefelhőkben gyönyörködtünk és szörnyülködtünk, mert tele volt velük az ég, volt egy gyönyörű négyemeletes is, amit le is fotóztam, de világos volt, hogy ebből egy darabig nem lesz repülés.
Hát nem is lett, estig ültünk a reptéren, néztük a vitorlázó-versenyt, ettünk-ittunk-kajátvásároltunk. Slacklineoltam, szakértettünk és csörlőleoldót készítettünk.

Este 7-8 körül lehetett elkezdeni repülni, előtte, mivel már nem bírtam magammal, végigszántottam-kiteoltam a repteret. Természetesen én lettem megszavazva próbababának, festéknek. Felhúztak, nagyjából egyhelyben, sokat nem ment előre, de nagyjából a cél közelébe, másodszorra meg már pont a célra szálltam.
Átköltöztünk a reptér másik oldalára, a szél is gyengült, pár palacsintás sorozat, a végén pedig Viktor és Peti is repült.

Este virslisütés, megbeszélés, sátrazás Virággal, akit napközben a Kátus áttranszportált - köszi Kátus!

Másnap kelés 6kor, reggeli a sátorban, majd kezdés még hét előtt. Eleinte jól ment, én nyertem ha minden igaz a 6 sorozatos versenyt, majd a termikes időben leromlottam.
Kicsit csörlősofőrködtem, társadalmi munkában, Zolinak és Kaszinak, az Aleko pickupban és az L300 4x4 buszban.

Délután szerencsére már repülhetett Virág és a többiek is újra. Én meg tandemoztattam néhány utast, élvezték, én is kicsit, nem sokat repültem tandemmel csörlésből.
És különben is szép föntről Hajdúszoboszló.

Kicsit visszaszoktam a versenyzős ernyőmhöz. Remélem ügyesek leszünk.