hétfő, október 09, 2006



Hétvége

Sajnos jó kis vasárnapi repkedés helyett Egerbe mentünk.
Azthiszem kicsit negatív vagyok, de a vasárnap azért szörnyű volt szerintem.
Szzombat jó, de a másnap beárnyékolta az egészet.
Szombat 8:10 találkozó Szabinál, el Anitáért az Örsre és még időben a benzinkúthoz.
Onnan szerencsére hamar tovább és így egész hamar megérkeztünk Egerbe, rögtön a DK starthelyre, ahol már Goombóc várt ránk. A felfelé kicsit rázos volt, de mindenki, azaz minden autó túlélte. Hogy megvizsgáljuk, hogy mindenki biztosan kiér-e nekem kellett repülni egy gyors lecsúszást, nagy örömömre, persze tesztelni a mentőernyősbeülőt azért nem volt rossz. Még nem tartott rendesen, de egyet azért tekertem. Kátus is jött, de a felfelén nem vártam meg, mert vagány módon fel akartam futni. Ruháimtól megszabadulva a körbeúton 17 perc volt. Aztán várakozás hátha beindul az idő. Közbe a tanfolyamosok lerepültek, akik már elég ügyesek voltak ehhez. Vártam aztán teljesen beöltözve egy befújásra elstartoltam. De valami leáramlás volt, ki se értem volna vele, úgyhogy az első keresztútra leszálltam, nagy szerencsémre. Mert valaki egy Up-val, aztám valaki más egy másik Up-val a Dny startról szépen kiemelkedett. Nosza, egész csapat át. Én mentem elsőnek, de rögtön sikerült leszállnom, itt se tartott. Gyorsan föl 21 percen belül sikerült felérnem. Mindenki lerepült, utolsónak én. Most se tartott, csak Enikőnek volt mázlija (mint délelőtt is). Viszont sikerült hátrabillenve a felfüggesztési pont alatt hátranéznem. Hihetetlen jó érzés. Leszállóban Enikő nagyon lelkesen mégegyszer akart startolni, ezt még énse hagyhattam ki, újra fel, és állítólag miattam megint gyilkos tempóban felfelé, pedig Enikő vezetett végig. István is jött, a kocsija miatt. Pár elrontott belefutóstart (gyakorolni kéne!) után hátstarttal sikerült Enikőnek is elmennie, aztán nekem is. Már nem tartott, de legalább nyugis volt minden. Fék fel, kétkézzel nehogy elejtsem ki a fényképezőt és videó, első repülés közbeni videó. De kéz nélkül para volt, nem mertem sokáig. Leszálló fölött nagy kanyarok, nem sikerül wingover helyett. Aztán kis féloldal húzás. Gyors pakolás, mert már mindenki utált minket. Szállás, ami kiderült, hogy 3000, ami sok és ezért inkább próbálkoztunk mással, végül 2500-ra lealkudtuk az árat. A társaság elment pizzázni, Enikő, Kriszti maradtak, mert hoztak maguknak főzni, Anitát meg otthagyták és ő is maradt. Melegvíz nálunk nem volt, egy másik szobában viszont igen, ezt mindhárom lány kihasználta, én inkább a hidegben felfrissültem. Nem bírtak a fenekükön megmaradni, úgyhogy elindultunk a városba felfedezni. Én végig panaszkodtam, mert a lábam elfáradt, nyavajgós vagyok. Vacsizós társaság is utánunk jött, majd a csapat együtt tovább egy darabig, de aztán fele haza, fele tovább kocsmázni. Én haza persze, ott hamar lefekvés, aztán aludtam volna, csak az Anita...
kb. 3 órán át nem hagyott elaludni, állandóan piszkált és szóval tartott, de olyan kedvesen suttog, hogy nem merészeltem bántani (nem úgy mint ő).
Másnap kelés, Tesco, kaja, reggeli, starthely, hátszél, szopás, másikstarthely ott se, Nyikomra át ott is hátszél, haza. Ennyi, egy teljesen felesleges és elrontott nap. Borzasztó. És még a buszom se járt.

A videóimból az első változat kész, már elküldtem Borinak, hátha felrakja, ha nem aki küld nekem emailt, annak elküldhetem.
Remélmem már hamar megkapom a Gambitet!