vasárnap, október 15, 2006


ésszerűség?= -

Szombat
Hú repülés lesz.
Persze délelőtt tanfolyam, Csobánka, viszont Gombóc hozott nekem egy igazi fekvőbeülőt. Ezzel meg is lett a delelőtti móka. Elsőre nagyon beszartam, mert hátszeles belefutó után nem tudtam belefeküdni és a fékeket egyáltalán ne éreztem, de aztán szépen hozzászoktam, a tanfolyam végefelé már a célraszállás is ment.
Bitang módon kanyarodik a fekvő.
Pilisbe át, néhány magasstartra éhező Á váramányossal: Kriszti, Gellért, Szabi. Az első felfelé viszonylag bemelegítősre sikerült, több mint egyóra alatt értünk fel, miközben a Bori, és az Enikő már végig fent csücsültek. Fent mg pihi, szüttyögé, kicsi félsz az első pilisi (Gellértnek 1. magas) starttól.Szóval megvárták míg leáll a szél, így már kissé nehezebb körülmények közt, de mindenki szépen elstartolt. Kriszti olyan dinamikát produkált, amit még Róna se nézett ki belőle, és Gellért is olyat nyomott 2. ra amitől maga is meglepődött, Szabinak meg minden tutin elsőre. Sajnos én se tudtam lecsúszásnál sokkal hosszabbat produkálni, ezért begurultam, és hogy valami történjen is...kicsit félve a fekvőbeülő nagy bepördülési hajlama miatt,de...lehúztam áteésig mindkét éket, egyiket tovább, másikat fel. Nem kellett sokáig várni az eredményre: - . Szup. Pár nagy kanyarral le. Gellért és Szabi még vállalkozott egy második körre is. 10 perc előnyt adtam nekik, de így is előbb értem fel, smiley, 30 perc 50 a szintidőm a buszfordulóból, igaz kicsi csalással. Másodikra belefutók, sima esti no para. Unalmamban negatív újra, mert az izgi, igaz csak fél körig mertem. Aztán féloldal csukás (gyakorlás sosem árt), meg pár nagyobbacska fordulás és leszállás.
Gellért meghívott minket palacsintázni, ezzel megkoronázva a napot. Annyi palacsintát ettem, hogy már vacsiznom se kellett utána. Kakaó, cukor!!! köszönet érte és Katinak is.