szombat, október 06, 2007

Kalocsakupa 2007



Én


Én és Bori



Bori és Misi
mindenféle grouppi...

Úgy indult, hogy lesz vagy három, négy csapatunk, fel is iratkoztak ennyien. Aztán persze szokás szerint visszamondták sokan, volt aki megígérte, de a korai találkozásra nem ért oda. Így végül egy és háromnegyed csapat (UP 1, ahogy esik úgy puffan: Misi, Laci, Kátus és én; valamint UP 2: Bori, István, Krisztián) vágott neki Kalocsának ma reggel, fél nyolckor a Lurdy parkolójából (jó hajnal volt, pláne odaérni BKVval).
Regisztráció és eligazítás (ahol én azt hittem, hogy figyelek, de később kiderült, hogy nem elég alaposan) után kisorsolták az indulási sorrendet.
Csak az egyest nem akarom - mondtam mindenkinek - csak az az egyet ne. Hát kihúztam, persze. Legutóbb, mikor kihúztam az két egyes tételcímet vizsgán, utána kaptam egy szép egyest – hátha most is...Nem jött be. Ahogy kihúztam rögtön mondták is, hogy akkor pakoljak, mert mindjárt indulok. Nagy öröm, még nem is csörlőztem itt, nincs kioldóm, stb. na meg elsőnek milyen dolog az, és milyen ciki elsőnek beégni.
Boritól kaptam kioldót, amiért köszönet illeti. Startom meseszép, kifordulóssal, Bálint húzott. 150 méteren leoldás, mert csak addig húztak, kötelező iskolakör és behelyezkedés. Jól is jött ki, 14 cm-re raktam le a lábam a 20 méteres kör középpontjától. Ez kiváló eredmény lett volna, csak leért a fenekem leszállás előtt (kilebegtetés…). 1000 hibapont. Éljen. Úszott a versenyem. Másodszorra 102 cm, kicsit negatívos érkezéssel, harmadszorra 66 cm. Ha az elsőnél nincs a hiba, akkor talán megvan a dobogó, de persze nem biztos. Csapat s jól szerepelt, csak sajnos Kátusnál és Lacinál is becsúszott egy 1000-es büntetés, a mi csapatunkból csak Misi teljesített büntetés nélkül. Másik ¾ csapatunk is jól szerepelt, mindig a körön belül érkeztek. És hozzá kell tennem, hogy Bori a lányok között 2. vagy 3. lett, csak mivel nincs Fai licensze, így nem hirdethették ki (Misi is így járt, talán ő is dobogós lett volna)
Különösen jó volt látni a rontás nélküli Kettő Se-és startoltak, mindenkinek jól ment, amikor jól húzták. Még Borinak is. És Kátusnak is jobban ment, mint múltkor. Nagyon hangulatos volt a nap, zenével, sok repüléssel, kajálással…
Vége után még Laci fiával is repültem egyet kölcsöntandemmel (Indiánéktól – köszi). Szép magasra húztak minket, a felhőkig, nagyon élvezte a Tomi.
Szerintem jövőre biztosan újra eljövünk, azok akik itt voltak, mert nagy buli volt, és jövőre már nyerni is fogunk.
Addig is jó gyakorlást mindenkinek!