vasárnap, október 21, 2007



Én és a Canon Eos 630am, a ff gép.
És mi a kép érdekessége? (Két óra van a karomon, egyik kicsit lányos, de sebaj)

Tegnap megjött az új fényképező.
Nem, nem az van a képen. Nem is volt kedvem írni róla.
Na nem azért mintha nem lenne jó cucc. Eléggé jó gép, biztos szép képeket csinál.
Én még nem csináltam, ma se fogok.
Nincs kedvem.
És félek is tőle.
Nem fog megharapni persze, egy fényképezőgép nem olyanfajta.
Csak eddig a fényképezésben az volt a jó, illetve az is jó volt, higy beadtam valahová és várni kellett rá. 3 napot legalább, de volt olyan, hogy több, mint egy hetet. És aztán elmentem a képekért. Hazavittem, mert útközben nem lehet megnézni. Persze volt olyan is, hogy nem bírtam ki hazáig. De volt, hogy hazavittem, az asztal tettem, nézegettem, vártam, hozzáhelyezkedtem.
Aztán megnéztem őket, szép lassan, először felületesen, aztán alaposan is, főleg ha voltak közötte jók is.
És örültem a jóknak, főleg azoknak, amire nem is emlékeztem, és volt olyan ami miatt szomorkodtam, mert nagyon jó lehetett volna, csak egy valami kis dolog nem stimmel.
És amiatt rossz.
De most itt ez a digitális.
Persze eddig is volt a Kiskodak, de az inkább más, az inkább játék, bár csináltam vele Natgeon kiállított fotót. De akkor is inkább játék.
De ez a Canon, ez komoly. Egy 30D, használt, de legalább olcsó volt, fogtam a kezembe, müködik, már nincs átverés.
Ha fotózok akkor utána rögtön látom, persze be lehet úgy állítani, hogy ne mutassa, de hát csak megnézem. És akkor ha nem jó, lehet újra, de már nem lesz otthon meglepetés.
Meglepetés persze lehet, de csak rossz, hogy mégse lett jó, életlen. Már volt erre példa.
Hát kiváncsi leszek.
Régen ha vettem vagy szereztem egy új gépet, akkor az mindig motivált eléggé. Hamar előttem vele egy tekercs filmet, és általában jó képek lettek. Most nincs ilyen.
Majd valamikor elmegyek és megbarátkozok ezzel a géppel is.