vasárnap, november 11, 2007



Ez is happy and blue

Örülök részben annak, hogy esett a hó. Olyan jó volt, mert délelőtt benn voltunk a Mammutba, és égen földön kerestünk egy konkrét és gyönyörűséges kabátot (ez a mentség, hogy mit kerestem ott) és ahogy sétáltunk át az átjárón a két komplexum közt kipillantva hirtelen megpillantottuk a hóesést. Megható volt.
Aztán szép hóesésben mentünk a villamoshoz, meg a buszhoz.
Szeretem és szeretek a hóesésben lenni.
Ma csak az volt a nem igazi, hogy volt rajtam egy poló, egy hosszúujjúpoló, meg egy vékonydíszpulcsi. Meg sál, a szép sálam felvettem.
Nem fáztam, csak nem jó így a hóesésben lenni, hosszúideig. De ahogy ma volt, az még épp jó volt.
És persze blue is vagyok...főleg, hogy ma még megnéztük Deep Blue-t is.
ésmert nem lehet most repülni, talán, egyenlőre úgy néz ki. És már vagy két hete nem repültem és ez borzasztó így. Tüneteim vannak, repülésközbeni kényszerképzetek törnek rám...
és megvettem ma este a repcsijegyem. Ez nem tudom, hogy happy avagy blue.
egyenlőre blue.
Nem akarok sehová se menni