szerda, december 12, 2007



Rövidhajúan és másféléve

mert állítólag baj van a hajammal, ki kéne fésülni, hogy megfeleljek
de én szeretnék megfelelni, de még sosem volt rendesen kifésülve, meg mi lesz a kis hajambanlévő mostmár igazivá vált rasztámmal?
úgyse bírom már sokáig, valami új frizura? vagy teljesen rövid legyen mint a képen?
Mi legyen a hajammal? A göndör, bongyor, barokk angyalfürtjeimmel...

Mit csináltam ma:

- délelőtt TF-en rosszalkodtam kicsit, bementem egy óra feleslegesen és már megint röhögnöm kellett, azon, hogy mit meg lehet tenni a TF-ne, kicsit szánalmas, de inkább nem írom le

- elmentem a notebookom kiválasztani, lefoglalni a nagykerbe, végülis ilyen lesz: Lenovo N200, Core2 Duo (1800 asszem), 2 GB RAM (az már valami), 120 GB memória, meg a járulékos dolgok: igen lesz beépített webcamerám, úgyhogy tud majd velem beszélgetni mindeni, meg van ujjlenyomatolvasó rajta, aminek számomra nincs semmi értelme, de legalább így senki más nem nyúlhat hozzá (ilyen vagyok...), S-video kimenet ez is jó lehet még...meghát minőség, megbízhatóság...(xxxx)

- felmatricáztam a siklóernyős sisakomat, ami nem lett szép, mert nem lehet, vagy én nem tudok matricát ragasztani domború felületre
de most van rajta UP, meg GO FAST matrica, ha már repülök,
még a North Face matricám keresem, hogy igazán vagány legyen
(és valaki ígért nekem Petzl matricát - ki volt???)
csak attól félek, hogy már repülni nem lesz vele időm (minden értelmében)

- voltam fogorvosnál, mert kéne valami átvizsgálás, féléves garanciával!!!
és nincs baja a fogaimnak, már ez is nagy szó és úgy örülök neki

- elmentem az öcsém harsonavizsgájára, hiénáskodni a kaján
sok-sok sütit és legalább nyolcfajta gyümölcslevet ittam, ki kell használni az ilyen lehetőségeket, mert ennyi családtag mellett nem igazán jut idő másra

- írtam vizsgahalasztási kérelmet, meg kinyomtattam az edzéselmélet fordítást

Holnap: Norvégkövetség, és tartózkodási engedély a prodzsekt, aztán este sok suli és este Markó Iván balett MUPA

Bécs helyett...