vasárnap, december 09, 2007



Trangommal...
Szerettem volna ma is egy kicsit repdesni, de nem jött össze. Van ilyen, de mégse vagyok szomorú. Volt másért kimennem. Két kör a cukrászdában, Ágival, meg utána is feljött hozzánk, szóval épp eléggé kárpótolva voltam. Csak olyan nehéz mindig elválni.
És kellett volna tanulnom/tanulnunk is...

Meg simogattam kecsekét, barit, meg pacikat, az utcánkban. Nem is tudtam, hogy ennyire jó egy bariszőr...

És Borival is egész jól prodzsektelünk, ebből még valami nagyon jó is kisülhet!

Csak egy kicsit szomorodtam el, mert megtaláltam, ma egy régi, nagy szerelmem, őt:


őt szeretném, csak ennyiért...

http://cgi.ebay.de/XIX-Form-3-M-Stueckgeprueft-vom-03-2006_W0QQitemZ190182145919QQihZ009QQcategoryZ18676QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

XIX svájci ernyő, már nem gyártják, de UP-on kivül valamiért nagyon tetszenek, nem szépek?