vasárnap, augusztus 03, 2008



Egy egészen jó repülős nap
Virággal, Kátussal, meg Endrével
Reggel nem túl érdemi belefutózgatás és startpróbák Vöröskőn, aztán onnan szépen ki Mókusra, útközben görögdinnye!
Kis solo repülés, ahonnan mindenki közül én nem pottyantam csak ki és a 2. leszopódás hullámot is kigirhelve visszaszállás
Kátus leszállt, persze pont rosszkor indult, de hogy kicsit "tanítsam" elvittem tandemutasként!!!
na az vicces volt, és jó is, ketten szakértettük a termikeket, hogy merre és mit tekerjünk, na meg végre olyan volt az utas, aki tudta mikor és mennyit kell dőlni
aztán Virággal sok repülés, visszaszállással és kitekeréssel a starthely +350-re, ami nem rossz tandemtől, persze onna lewingover, meg merülő
este meg még kicsike repülés Kátus Summit XC-jével, ami olyan amilyen, már lelkendeztem róla, bár rájöttem, hogy jobban szeretem a sajátom.
És még estébb meg Virág két lecsúszás Máriáról
és legestébb pedig nagy beszélgetés Dunaparton, ahol találtam egy igazán szuper korlátot,
kezdem egyre durvábban nyomni az egyensúlyozást, lassan már én féltem magam...

hazafelé pedig olyan érzésem volt, mint amikor a bázisugrós filmben leugrik a newyoorki szállodából és aztmondja, hogy Life is beautiful...
persze a zenék miatt is