péntek, augusztus 01, 2008


Szóval a bajok...
Két dologgal is baj volt.
az egyik az Exi(még akkor is ha nem szereti az új nevét)
a másik, amiről azthittem, hogy a nagyobb, de már sokkal inkább nem, az pedig, hogy
EB-re kell mennem,
ami nem rossz, sőt, csak miatta eléggé át kellett rendeznem mindent.
ez egy egész délutánnyi telefonálásomba került, folyamatosan, közben kétszer-háromszor körbesétáltam Kapolcsot és nem vicc.
De leszerveztem, szóval aug 20tól megyünk Gerlitzenre, tanfolyamokat is megoldottam
és így nem mellékesen megyek EB-re

Exivel sokkal nagyobb a baj, olyat tett, amit igazán nem hittem volna és ez rettentően kiábrándítós-elszomorítós-lehangoló
pedig én bíztam benne
és azthittem, hogy legalább ennyit ért a kapcsolatunk...de nem, és ez igazán megalázó
de talán ezt is sikerült megbeszélni
és talán-talán megbízhatók benne, de biztos? eddig is bíztam...

csak minek?