szerda, július 16, 2008



VILÁGFÁJDALOM

Egész délutánomat "shoppingolással" töltöttem és mégse találtam egyetlen jó dolgot sem. Csalódva vagyok az egész mindenségben.Persze nem igazán szeretek vásárolgatni, de mára egyetlenné vált narancssárga kockás nadrágom annyira elkopott, hogy nem vicc, de 4-5 naponta lyukad ki ujabb és ujabb helyeken, azaz sokáig ez az állapot nem tartható.
Ezért elmentem a nagy budaörsi mountexbe, meg a decathlonba is, hogy keressek egy szép nadrágot, és mindenféle nadrág van, persze drágán, még egész jófazonúak is, de mind szürke-kekizöld, vagy sársárga, egy darab férfi színes nadrág sincs.
Most mi lesz?
Borzasztó.

Hazafelé úton meg...

Aki izgulni szokott miattam, az innen NE IS OLVASSA tovább, felesleges, nem lett semmi bajom.
...mert hazafelé úton meg elütöttek, igaz most én se voltam szabályos, bár szerintem szabálytalan se, de előztem parkolóban egy autót, ami egyszer csak minden előreutaló jelzés (index) nélkül bevágodott a tőle balralévő parkolóhelyre, azaz nekem.
Én persze fékeztem, kanyarodtam, meg ráordítottam, erre persze megijedt, de a visszapillantója azért az oldalamban volt, és még szerintem máshol is értem a kocsiját, és persze Alfa volt...ez szerintem személyem elleni támadás volt! kössz...

Délután-után kaptam Feritől csörlőkioldót a versenyre, amit köszönök, de nem örülök neki, mert cak azért kaptam, mert ő most egy darabig-végleg? nem repül...de legalább megvan-jólvan, már amennyire egy frissen szétzúzott csigolyával lehet.

Este meg lecsúszogattam Újlakiról, hogy próbálgassam a beülőt...szerintem jó lesz, mert kényelmes, fordul, hely is van benne, de nincs két mentőernyő-helye, de hát nekem az nem is kell

De még élek és semmi testi bajom, mint az látható...vigyázott rám az őrangyal fényvisszaverő..még a képen is ottvan.



Holnap meg ki(s)Virágozom...

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Hűűű, ezek nagyon jó fotók. Nagyon felfejlődtél, komolyan. A fenti mitől lett ilyen jó árnylatú? És a lenti, simán csak vaku?? Leírnád hogy mit csináltál velük ps-ben? Én is akarok ilyen fotókat de nálam a fekte fehér képek ocsmány halvány szürkeárnylatosak, a színeseken meg vagy az ég vagy a téma kiégett. :(
A baleseted meg...tényleg egy mázlista vagy, hogy nem lett bajod. Nehéz az ilyet kivédeni, de azért vigyázz jobban magadra.
W.

9:08 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home