hétfő, augusztus 18, 2008



ez a Nézd a hülyét c. kép...
persze kérdés, hogy ki néz kit? és ki a hülye...
én vagyok én, te vagy te...



Ez meg a kép, amit a fentin elrontott az aranyos szőke lány
persze így legalább vicces-gonosz lett

fotózás Anitával
randi a Margitszigeten Kátussal
első közös vacsora Virággal...
aztán ebéd hármasban Kátussal
és elismerten finomabb husit csinálok, ő meg talán jobb krumplit
és csalódtam valakiben, mert aztmondta, hogy nagyban tanul, én hívtam volna repülni, erre meg Balatonon van...
és tandemeztem, bár nem volt egyszerű
potyára kimentem lecsúszni

és szerda reggel meg megyek Gerlitzenbe, kiváncsi leszek

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Hát ez tök cukiiiiiiiiiii :)Én észre sem vettem hogy bambulnak kifelé a szálloda vendégei, vicces.

W.

9:08 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home