hétfő, augusztus 11, 2008


Litván Tündérke


Guriga és Zsuzsi formarepülése


Tandem a redbullos Lánykával...(ezen a képen lehet keresni)


A Magyar Csapat a megnyitón, még Melján nélkül


Zsuszi a póznán, persze ln is voltam ott, csak még magasabban


Ernyőcskémmel jó magason, ahonnan aztán mehettem leszállni...


Melján János, aki nemcsak a szobatársam volt--hihetetlen egy alak...


Zsuzsi segít startolni


Mileca


A kis redbullos lánykám (pedig tudtam a nevét...)

Siklóernyős Célraszálló Európa Bajnokság

Hát megjöttem...
képeket kettő kivételével loptam a hivatalos oldalról,

láthatóak rajta a csapatkánk, ÉN, a litván Tündérke, Európa Bajnok lányka, Mileca, Red Bullos lánykák, meg csapattagok

persze csak röviden van időm írni, fontosabb benyomásokat:
- borzasztó dolog az ilyen célraszállás, ahogy megfogalmaztuk: "Gyönyörű sportunk alkotmányának sárba tiprása..." de csak mert nem felfogható dolog, amikor a tökéletes 3-4-es emeléseket ott kell hagyni, hogy menjek leszállni, a 2-3 órás repülés, vagy táv helyett...
- egyébként meg érdekes, és nehéz is, bármilyen meglepő, csak időrabló
- mindezek ellenére 9. (68ból) lettem az első komoly versenyemen, ami a 2-3-as olyanamilyen ernyőm mellett nem is rossz, csapatunk pedig 7.(14ből) lett
- és örülgettem a tandemrepüléseimnek...háziasszonnyal, barátnőjével, az állítólag buzi mentősfiúval, na meg a redbullos lánykával
- és hogy a redbullos lányok itt nem azok a kurvás-picsa típusú lányok, második napon pl. olyan csinos nadrágja volt, amibe még Exi is szerelmes lett volna...
és a leginkább hagyján, hogy elvileg a tökéletes-pasikatszédítő feladatú lányka igencsak szimpatizálni kezdett engem feladattól függetlenül...
- és hogy az Európa Bajnok lány, a Mileca meg még inkább szimpatizálni kezdett, aranyos volt igazán, még odajött segíteni is, ernyőt hajtani...ennél csak a többiek voltak vicesebbek, ahogy hajtottak...de azért emlékbe odaadtam neki a válogatottas sapkámat
- és hogy megismerkedtem egy csomó jó fej emberekkel, és hogy mindenkiben mennyi értékes dolgot lehetett találni, felismerni és tényleg mindenkiben, még akkor is, ha voltak csapatonbelüli problémák...de szerencsére nem velem
- és repültem pár ernyővel, egy alul terhelt versenytrimmes-gyorsítós, kevláros Lambadával ami olyan amilyen, meg egy proto Jointtal, és egy Kangarooval, ami nagyon tetszett
- és hoztam egy csodás dolgot, amit régóta szerettem volna venni és aki kapta az pedig régóta szeretett volna ilyet...az ilyenek mindig jók:

Virágot a Virágnak!!!!

(csijjonéni te pedig alaposan nézd végig a képeket, és próbálj meg valamit felfedezni rajtam, ami neked tetszeni fog...!)

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Isten a póznás kép
W.

10:21 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home