szombat, augusztus 16, 2008




szóval kísérletezgettem a Citadellán, végre a jó stabil Manfrottocskámmal

a fölső dekoratívabb kép lett, igaz csontig lerágott effekttel, de kivételesen, nekem most ennél a képnél tetszik
az alsó nem annyira jó még, de az tetszik most jobban...mivel az én gépecskémen nem lehet multiexpót csinálni (nem úgy mint a Fujikon...) ezért ps raktam össze a két képet, de a lényeg, hogy egy éles és egy életlen kép szendvicsesítése, ami talán érdekes lehet...majd még játszom vele, jobb témával

és más kísérletezgetés is van ám

mertma lovagoltam Virággal, ami elsőre túlzás lenne azt mondani, hogy lovaglás, de én igyekeztem igazán, mindenesetre lettem vezetve lovon, aztán szabadjára is engedtek
lépésben még csak-csak ment, de ügetni nem nagyon akart, csak, ha mesarkaztam kicsit, és akkor se nagyon.
és nem hallgatott rám, pedig húztam neki a féket, dőltem testsúllyal (mindkettő nagyon megy siklóernyőzésből kifolyólag)
szomorúztam is egyet rajta, de nem adom fel
majd fogok én még én Virágos Erdőben lovagolni