szombat, augusztus 30, 2008







FNS

Friday Night Skating

Azt hiszem találtam egy megint egészen nekem való dolgot
Most voltam először, igaz fényképezővel, bár így meg lettek képek, bár sokan korisok-nemkorisok lehülyéztek, hogy ilyen drága géppel, hogy lehet, de hát így lettek a képek. Meg minek a fényképező, ha nem használják...
Sőt félig hivatalos fényképésszé nőttem ki magam, legalábbis ami a csoportképet illeti, majdnem úgy éreztem magam, mint egy osztályképfotós
De azért nem egyszerű korizni, tartani a tempót, persze hátrafelé-guggolva gurulni, miközben figyelik, hogy jön-e valaki vagy valami, mindeközben komponálni, állítani, átgondolni, stb., nem is lehet, kb. a képek 75% bemozdult, még van mit átgondolni, de azért itt meg vannak a határok...

De a lényeg persze, hogy hihetlenül jó, nem káros, de mégis kicsit polgárpukkasztós, amikor a körúton, meg az Andrássyn az elsők elkiabálják magukat, hogy pálya, és jövünk, meg hujjognak, és a járókelők rémületükben szétnyílnak, csakhogy aztán nemcsak pár barom, hanem 80 koris özönlik át-

A piros lámpáknál megálltunk, senkit el nem ütöttünk, még a rendőrök se szóltak be.

És jó, mert még eléggé underground, csak a feelingért működő dolog, nem olyan kommersszé vált dolog, mint a Critical Mass...
(persze Bécsben már utcákat zárnak le nekik, de nem is az a jó)