péntek, augusztus 29, 2008



Tegnapi koncertecskéről hasonló (mert a Péterffy meg elmaradt...)

Vagyis ez az egyik kedvenc tőlük, de amikor ketten egyött akkor mindenképp.
Kintről néztük...azaz hallgattuk, jó volt, de nem vártam végig.
Ezek a zenék mindig olyan mélabús, jó sírni rájuk zenék. Norvégiában is mindig ezekre sírtam...sőt.

Aztán a mai napok nagy újdonsága, hogy vettem egy görkorit 2000ért, aminek a kerekeit hasznosítottam, úgyhogy most megint van működő korim.
Péntek este megyek is éjszakai korizásra!!!!

És ma meg berepültem a kerekeket, keményebbek mint voltak, kicsit furábbak is, nem tapadnak eléggé és még gyorsnak se elég gyorsak...bár ehhez inkább új csapágyak kellenének.
Gyorsabb vagyok, mint a turistabusz, a Margitszigeten hobbibiciklizők (de versenynél is), és néha még a biciklinél alternatívabban lehet korival közlekedni.
És persze ez is csúszik, túlságosan is...voltak helyzetek