csütörtök, szeptember 04, 2008


Hogyha sikerül, akkor elvileg itt látható lesz mi történt velem. Szomorú dolog, pláne, hogy éjszakám borzasztó volt és a mai nap sem sokkal jobb sebügyileg. A balesetről túl sokat nincs mondani, +16 kg vízzel nem kell Open Class ernyőket próbálgatni, erős szélben, ilyen beépített starthelyen. Van tanúlság. Látható mitörtént, igazából egy kicsit durvább bokorbalandolás, ami pont rosszul jött ki, de voltak már durvább dolgaim, amit meg szépen megúsztam, tehát még jól állok. A legszomorúbb, hogy teljesen nyomoréknak érzem magam és ez nehezen elviselhető. Gyakorlatilag nem tudok megfordulni a hasamról a hátamra és fordítva, még felkelni-lefeküdni sem túl egyszerű, kb. 2 perc. Járás közben is eléggé fáj, míg lementem a Spportba átkötözésre, annyira rosszul lettem, hogy hazafelé egy lány megkérdezte, hogy jól vagyok-e és segítsen-?... Reggel meg majdnem elájultam, ilyen se volt még túl gyakran...szerencsére családkám megmentett, egy kis kajával. Hát igyekszem gyógyulgatni... Attól félek legalább 3 hét repülés off...

A friss sebecském, szerencsére nem túl élesen. Ma a doktorbácsinál a Sportban láttam a tükörben és hát nem úl szép. Az összevarott seb még csak-csak ok, az csak úgy van, de körülötte kb. tenyérnyi(nem én tenyérnyi, az enyém picike..) méretben sötétfekete-zöld-kék-vörös, nem túl szép. Szerencsére kötés takarja.