vasárnap, szeptember 14, 2008



A lufislány
mert a luffi a mániám
és mert a
FÉNYKÉPEZÉS JÁTÉK
különben pont az értelmét vesztené el...

és ma nem engedett repülni a Gombóc, ami milyen dolog már...

kezdek javulni szerencsére. azért kék még vagyok néhány helyen, a karom se mozog még rendesen, és fáj is még rendesen normálisan is
de nem lázasodom, és nem folyamatosan, és alváskor meg nem...már ilyeneket is lehet értékelni

holnap, sőt egész héten is szerintem mg dolgozom.

olyan jó lesz! holnap lehet rekordot döntök és 1000 borítékot becsomagolok
azért nem is olyan rossz, kellenek a célok, a teljesítmény...húúú
csak ne legyek én is olyan elhízott irodista, mint mindenki körülöttem!

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Teee, én az elhízott irodistáért megverlek!!

W.

9:39 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home