péntek, október 10, 2008



Stupidooo
avagy a buta fiú

Naszóval, képtől elvonatkoztatva,
tegnap konyhabútort "készítettem" munkaként. Najó, csiszoltam és pácoltam, és még pácba se kerültem, csak csokibácsi kezem lett...de legalább ezt is megtanultam, ilyet hogyan lehet és már tudom is hol fogom ezt hasznosítani!
Este Nepálról volt nagy szakértés, nem is csoda, nemsoká indulunk, talán nem is lesz semmi gáz és még jó is lehet...csak még néhány cuccot szerezni kéne.

Ma meg egy szuper kis kalandparkos nap, igaz nem jutott palancsinta, ami milyendolog már, de majd én is így csinálok nekik paprikáskrumplit....najónem, én rendes vagyok. Olyan rendesen dolgoztam végig, délelőtt egy 12 fős női bankosztagott csapatépítettem, hát meg kellett küzdenem a dominanciámért
de aztán meg kaptam egy hatalmas csoport, jó fiatal gyereket, akikkel viszont öröm volt a délután. "Indák" alatt bujkáltunk, hídon mentünk át a várba, de csak egyesével-párosával, hogy le ne szakadjon (rend legyen...), kikergettük a vaddisznót az alagútból, amit néhányan tényleg láttak is :) és még a denevéreket is...
Aztán hol magyarul, hol angolul oktattam a gyerkőket(ez Csijjotól lopott szó, de hazsnálatba vettem) 3 órán át. Délelőtt meg Krisztit tanítottam csapatépítőt, meg mászófalat építeni (ezt persze én is ma csináltam először, egyedül...de tudok minden ilyet) sőt bíztosítani, sőt a Grigriben és így benne is megbíztam biztosításnál is.
És dícséretet kaptam! Szóbelit, meg aztán elmenőben fél füllel hallottam, hogy dicsérnek - azért az ilyen jól esik az embernek!

K2 kölcsönadódott, remélem repülnek is vele valami jó kis rekordot!
Én még tervezem vele a világ első tandem roll overjét...azért az vagány lenne (megyerihídról)