szerda, október 08, 2008

VÁLOGATÁS a fotókból


Kátus trailer



Alonekodom, vagyis vakmerősködöm, de csak szépen, óvatosan...



Az én gyönyörű kis Virágutasom



Amikor félolalt akarok húzni és nem lehet (még A+Bsorral se), de legalább szépen süt át rajta a nap



És egy kis hangulatkép

ÉS persze az igazsséghoz hozzátartozik, hogy ezek a Virág képei...ügyessszemű, mi?!

Kalandjaim a hétről:
csináltam új személyit, lett munkavállalói könyvecském, jelentkeztem nyelvvizsgára, ittam banás és vanilliás shakeport, dolgoztam a Decathlonba 4 órát amiért hatot fizetnek, de effektív munka ebből kb- 1:22 perc volt, annak is a felét végigröhögve, hogy milyen hülyék és találkoztam a Filével, holnap melózom, aztán Pénteken meg végre mehetek a Kalandparkba
és vettem még egy objektívet is: 18-55 II USM, Nepálra, olcsóért.

Zajlok unalmasan, kéne folyamatos munka.