vasárnap, december 07, 2008



Csak a téma kedvéért egy nepáli kép...

Hát persze van miről írni.
Szombaton volt tanfolyam, végre-valahára, egy Virággal, egy Kátussal, és két Zolival, szóval egészen jó számban voltunk, délelőtt jót elméleteztünk a gyilkos helikopter társaságában, majd 9fáról lehetett csúszkálni, alternatív súlyhatárú ernyőkkel. Aztán Máriáról akart repülni Virágom, fel is mentünk, de végül én repültem le, a harmadik startommal...addig csináltam minden jót, sárban hátrabukfenc lefelé ;)
Utána pont beerősödött, régi példát követve tanfolyamot hagytam magára és irány repülni, fél órát repülgettem Újlakiról, sok visszaszállással és néhány majdnem nagy szívással, leszállás előtt, meg szép wingovereket csináltam, és hogy kiessen egy levélke - ki is esett - hatalmas csukást vállaltam be érte, persze én már vártam, de lentiek jól megijedtek...

Vasárnap oktatói továbbképzés, 7 óra, abból hasznos kb. másfél órába belefért volna, inkább a ránk nemtartozó, nekünk beleszólásunk nem lévő problémákkal foglalkoztak, és mindenki értetlenkedett...
néhány okos dolog azért volt. azokat majd úgyis elmesélem kedden.

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Győzőőő, te is utazol a többiekkel?Elég durva, mondjuk a 9 nap az nem kevés...
A rendelhető pólókon a te képeid vannak?
W.

10:37 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home