csütörtök, május 07, 2009





Egész hétfőn Virágnak dolgoztam, és az egész napi fizetésemet felajánlottam neki, ruhapénzre, ami tekintve, hogy reggel 7:30ra kellett menni, nem is volt túl kevés.
Ma meg elmentünk ruhátnézni, és semmi jót nem találtunk, pedig egy gyönyörű, vékony-könnyű anyagú, térdkörülig érő ruhásszoknyát szeretnék, abban biztosan nagyon csinos lenne, csak meg kéne találni a ruhát. Viszont este átmentem hozzá, és finom vacsorával várt (sültkrumplirántottsajtmajonáztej)
Kedden kelés hatkor, mert a Virágnak forgatásra kell menni, utána én a Tunyogi-féle játszóházban voltam, meg klubot tartottam este.
Szerdán ismét dolgozás, Zsófival a barnapályán, Szabolcs osztályával számháború, Taky lábsérülés, 24 kisgyerek egyedül oktatás és a két új E-betűs, arra kiváncsi leszek.
Mama szülinap.
Majd pedig ma Virággal töltött nap. Délelőtt elintéztem, hogy ne tiltson el a hatóság a repüléstől, pedig sanszos volt...
utána Slackline a Margitszigeten, kipróbáltam, remekül szuperál a szett. Végig tudok menni egészen, sőt már fel is tudok rá ugrani és megállni, és trükköt is tanultam, 180 fokos fordulat, úgy, hogy rajtamaradok, mondjuk nem tól sok felemelkedéssel...
1 óra Slacklinetól hatalmas izomláz a belsőcombomban.
Most meg épp a Neptun nem enged vizsgárajelentkezni.

Ha megjön Virág teszek fel fotókat, amit csinált a slacklinozásról a telefonjával!