szerda, május 13, 2009



Repülős hétvége

egész használhatós szombat Epölben, Lajos első repülésével és a reggeli erősszeles Mistralos örömködéssel, délután Újlakis lecsúszásokkal.
Vasárnap már sokkal tanulságosabb. Csóka-kő helyett elsőre Mókus, ahol nem igazán jó, de végül a megtervezett leszálló helyett Kétágúra átrepülök, ott szinkron wingover Hekivel(Summit 3) egész meleg helyzettel.
Aztán az elgondolkoztató visszaszállás Kétágúra. Mindenki szép nagyot repül, Peti B-stall, Virág első élvezetes repülése.
A saját kalandjaim nem merem leírni...
Este bográcsozás Józsiéknál.

Hétfő-kedd meló, a Kalandparkba, Kedden szinte egyedül dolgoztam, én ellenőriztem minden pályát, viszont berepültem a nagycsúszót---életveszélyes.
És oktatni tanítottam shortieSzilvit. majdnem *5

Szerda egész nap Virágommal, Lilja 4ever

továbbiakban holnap TF balhé, hogy miért is nem vizsgázhatok
este dobolás Sólyomfival
Péntek 3 éves a Kalandpark party