hétfő, június 29, 2009



Amit én leírok plusszba, hogy milyen jó volt vasárnap a nagy hegy lee-oldali turbójában a kisdombon lejtőzni a dzsuvában, elsőként a VB-sek közül.
Hpgy voltunk Ivanecben, úszni, és kultúrált városka,
jó sokat kajáltunk állandóan
hogy a 3. és 4. körben még 15. helyezett voltam, és ha nincs 5. kör, akkor mennyire örültem volna annak
de a legjobb a pénteki szabadrepülés volt. 2x félóra, 600 méteres hegyen, ahol letermikeltem mindenkit, befelhőztem, majd okosan leszopódtam, másodszorra csak mi magyarok mentünk fel, de fél óra múlva már nagyon menekülni kellett, mert villámlott és dörgött. Fülcsuk-gyorsító, merülő, majd 50 méterről is csak fülcsukva tudtunk süllyedni, 5 percen belül megjött a kifutó szél...na azzal érdekes lett volna

most talán technikát váltok és gyors beérkezéssel-hosszú kilebegtetéssel fogok az akróval, de ez még csak terv

most, hazajöttem pár napra Virághoz és tanfolyamozni, de holnap reggel már indulunk Erdélybe, a Királykőre, péntek éjjel jövök.

Szombat 10 órától Diplomaosztóm lesz a TF-en.
Minden érdeklődőt sok szeretettel várok! :)