szerda, szeptember 23, 2009



A hétfői napom csúcs volt.
Kezdve ott, hogy állásinterjúra mentem, ahol most kivételesen tényleg szépen előadtam magam, bár kicsit még feszengtem, de azért tettem a szépet. És be kell mennem csütörtökön próbatanítani, és ha jó leszek, akkor jövő héttől talán meg van szabva az életem...

Aztán hazafelé a Kolossyn bementem az egyik tanfolyamosomhoz, Gusztávhoz, aki cukrást, pontosabban, csak fagyikat készít. Először mézes-aszaltszilvás-fahéjas és tejszínes áfonyás fagyi, a végén pedig grillázs és bodza (!), a díjnyertes fagyija.

Aztán hazafelé pedig találkoztam Lacival, aki megismert, Lacit nem lehet leírni...
Aki ismeri, vagy akinek már meséltem róla, úgyis tudja. Még Lajosnál is nagyobb forma.

Este pedig Exivel mentem ARC-ra. Hát az egy vicces dolog volt, hogy mennyire konzervatív és túlkomoly, legalábbis nekem...

A puhák és a kemények története...