vasárnap, október 15, 2006



Ja!

Nah ez a nap se semmi.
Reggel ködben Epölbe, kis elmélet amíg minden felszárad, aztán az egyre erősödő szélben móka és kacagás. Edit, aki most először startolt már úgy megy minden, mintha már egy hónapja járna, de Niki és Tomi is repülgetett már, Bálint megszelídítette a Bogie-t, többiek hozták a szokásos formát.
Az L-es méretű Everest az egyik legkényelmesebb ülő beülő amit próbáltam és a Kantega meg nagyon tud repülni és kanyarodni(hasznos funkció volt ma Gellértnek). És a Bogie is kanyarodik ha akarjuk. Sajnos beülő nélküli repülés, csak az ernyőt fogva a beerősödő szélben ma még nem ment, de projekt. Lehet, hogy valami békésebb ernyővel kéne próbálnom és nem a szúnyoghálossal. Opel pickup platón utazás 6-7-en, móka. Reptér. Gellértet, Szabit hazaküldtem ebédelni, mert senki sem repült az erős szélben. Én azért csak fel, kis kutyázás, aztán 9fa, mert almult majdnem felmentem a Máriára, e lekéstem az almulást, úgyhpgy 9fáról volt egy egész jó brutál emelős utam, majdnem a Máriaszintre emelt. Aztán haza, Istaván szerencsére felvett a buszmegállóba(mert lekéstema buszt, azaz ő nem várt meg). Délin ki, ő el, jaj a telefonom. Elvesztettem a kocsijában. Ügyi vagyok, nem? Haza, mert már nemigen tudtam mit csinálni miután elment. Otthonról telefon a sajátomra. De nem vette fel, de szerencsére hamar visszahívott és amiért nagyon hálás vagyok, el is hozta nekem. Mégegyszer köszönöm. És máskor odafigyelek jobban erre a makrancos nadrágomra...

egész k-héten semmi sulit nem csináltam, most majd szívok...
és várom a Gambitet...fekvőbeülővel...ajjjaj!!!

4 Comments:

Blogger Me said...

Nah, miből maradtam ki már megint...:( Pilisi magastartot én is akarom!!!

6:31 du.

 
Anonymous Névtelen said...

ez volt a nagy repülés, amiből mi kaimaradtunk délután?? :) akkor nem sajnálom! :P bár azért jó lett volna valamit repkedni...

7:33 du.

 
Anonymous Névtelen said...

ja, Encsi voltam... :D

7:34 du.

 
Blogger Me said...

Különben jó ez a kép, karakteres...

4:14 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home