péntek, március 16, 2007



I love rap

csak ezt gyorsan a pirostémához

a szerdai nap végre egész jó volt
reggel az első igazánhasznos TKM óránk volt - most komolyan
aztán gyorsan haza és ernyőstül vissza a TFhez, ahonnan Szabival mentem volna ki, de aztán úgy alakult, hogy mégiscsak Danival és Misivel mentem ki
szél nagy, még senki sem repült, aztán mifre felértünk elstartoltak Gucklerről, majd megjött Róna is, és az ő startja után én is
9fáról sokat, volt 4-5 startom
kb. össz. 1 óra repcsi, de az elején nagyon para
kis csukásokkal, durva bubikkal
túléltem s aztán egész jó lett
korán haza már Szabival és Tiszavirággal...

gyors dobozköltöztetés, költöztetésben már nagyon jó vagyok...

aztán fotózás Wonkánál...de erről nem írok többet, majd az illetékes
(nehogy valami olyat írjak, hogy megharagudjon)
ja és minden képet feltehetsz...felőlem nyugodtan

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Ez a kép tök jó...először azt hittem ps, aztán rájöttem hogy automata..asszem...:)
Miért nincs benned több ambíció????
Azért olyan könnyen nem haragszom meg...:)
Bocs hogy itt üzengetk, de légyszi ha beszélsz Kátussal, szólj neki hogy jövök vasárnap, hozzon ernyőt, kösssszike

W.

12:43 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home