szerda, február 14, 2007

A gyönyörű zöld szememet kell megnézni nagyban (a képre kattintva)

Még mielőtt nagyon önajnározónak gondolnátok, nem én vagyok gyönyörű, csak a zöld szemem színe, ami itt különösen jól látszódik.
Ez a kép a legújabb alkotás, és ami a legjobb az egészben, hogy fényképezőgép sem kellett hozzá. Vagyis, amikor szkenneltem a képeket, a camera obscurásokat (hoppá!!) akkor jutott eszembe, és ahhoz képest nagyon is sikerült. A camera obscurás képekből is fogok felrakni képeket, majd valamikor, amikor.
Viszont ma is repültem, fél órácskát igaz, de az is épp eléggé jó volt nekem. Káttyával mentem ki, ő futni én repülni. A nagy mázli, hogy nem úgy volt a nap, ahogy elterveztem, vagyis elmaradt az az óra, amit azthittem, hogy lesz, emiatt a bőgőórát is gyorsan átraktam előbbre, és usgyi repülni. Már repülgettek, de nem nagyon tartott, elég északias volt a szél, de kis termikek azért tartogattak. Danival is Újlakira tartott épp, találkoztunk és együtt fel. Gyors start, és repkedés, de 20 perc után visszaszálltam, mert hívogatott Káttya és nem tudtam miért...nahátha valami baja volt, visszaszálltam. Róna segített, hogy mit csináljak, de nem feltétlenül tetszett, amit mondott, amikor leszálltam, mondta, ja, hogy nekem nem is kell mondania, mi? Ez jólesett persze, de meg is mondtam, hogy köszönöm, hogy segít. Mondta, hogy ha ügyes vagyok, akkor próbáljam meg, hogy a sárkányos nekifutóról startolok. Mondtam, hogy Gambivel nehéz, mert könnyen leesik, mert rossz az anyaga, mondta, hogy majd vegyek újat. ÉS MEGCSINÁLTAM. Még repültem egy 10-15 percet, de aztán már északias szélcsendet mutatott a buló és nem tartott. De Dani szerencsére hazahozott.
Hétvégén is jó sok repcsi volt. Főleg szombat délután Mókus. Jó sok visszaszállás és repülés (2óra). Aztán meg vasárnap Óbuda, de 1 lecsúszás (1 Bálint irányítás), 2 Anita irányítás, 3 levezetés (2xMitsubishi, 1x Ford), szép és jó móka nap volt.
Na majd lesznek talán cameraobscurás képek is...

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Tényleg te vagy? Ez a kép nem hasonlít rád. És olyan rajta a hajad, mintha szőkítve lenne.
Én is repülni akarok!!!

az irányított Anita :)

9:53 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home