vasárnap, február 25, 2007



Újra a számítógép fogáságába kerültem. Új gépünk lett, hosszú kínlódás után müködöképessé vált, erre ez a hála.
Konkrétan nyolcszor próbáltam rá Windowst telepíteni, és ezzel párhuzamosan a másik gépet is tönkretettem. De most már müködik minden, bár ehhez külső segítség is kellett.

Tegnap jókat mókáztam Vöröskőn, ma meg amennyít bírt a kezem repültem.
Délelőtt oktatás Vöröskőn Krisztit és Orsit, utána csúnya drága cukrászdában fincsi krémes. Használható infók alapján ki Pilisbe Szabival és Kátussal. Ott volt már másik K. Szabi, Pruki és Czakó. Fel a hegyre, aztán start. Konkrétan nagyon jól tartott, mert elég nagy szél volt.
Elsőre jól kimentem balra, majdnem a széléig, aztán kis repülés utána visszaszállás kézmelegíteni. Aztán Szabi után megint start, repkedés, majd Szabi szuper visszaszállását látva újravissza én is, segíteni neki. Mert miután életében először visszaszállt, első örömében elfelejtette a ernyőjét a földre letépni.
Kicsit a fára rakta, de gyorsan leszedtük. Közben kijöttek Picsörék és akrózgattak. Én is újra start, megint negyed óráig bírta a kezem és Szabiék se mertek elstartolni, metr elég brutál lett. Fülcsukva sikerült, kicsit érdekesen, de nyugiba. Utolsó startra felért István is, Visionosokat rémisztgették, hogy ebbe a szélbe nem kéne, de almulásban simán elmentek. Ennyit erről.

Márc. 26 okatatói para...

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Nagyon nagyon szép ez a kép...az öcsém szerint is :) ellopom :)
Mindenesetre az egyik kedvenc, a körtés után.
Győző, tényleg tehetséges vagy, fel kéne már fedeztetnünk magunkat, gondolkozz a spontánon

W.

9:02 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home