csütörtök, március 15, 2007


Imre nagyon jól nevelt...(Érdekfeszület, annak aki tudja, hogy mi is az)

Szóval a sítábor

Már előre féltem a társaságtól, hogy mi lesz, mert nem azok jöttek akikkel jóban vagyok, hanem azok akik "isznak". Még az se tudtam kikkel és hogy leszek egy szobában. És a hótól is féltem, hogy lesz-e egyáltalán. Meg, hogy miért nem mehetek a Gombóccal, mert az milyen vicces lenne.

Aztán elindultunk.
Lett egy jó utitársam akivel lehetett beszélgetni és még enni is kaptam, hiába engem ilyenekkel is boldoggá lehet tenni. Viszont havat nem lehetett látni jó ideig, ami hát...sítáborhoz nem ártana, minimum.
A szobabeosztás a buszon történt, felírtam magam egy szobába és tök normális emberek jelentkeztek mellém -hiába ellenálhatatlan vagyok- örültem. Aztán feltüntek lassan a havas hegyek is és megérkeztünk. A szoba egész tűrhető volt, viszont -csalódás egész délután semmi program a sí vaxoláson kívül és ez nekem kevés, jobb hijján tanultam meg olvastam Sonicáról.
Kaja +csalódás, mert jó, magamon -csalódás, mert éhes voltam és megettem a savanyúságot is, amit sohasem szoktam enni. Este nekem nyugis, de volt olyan is akinek már első este összejött...
-cs, mert olyanról akiről nem hittem volna, tök normálisnak tűnő, 4 éves kapcsolattal
+reggeli, nagyonbőságesvédasztalos"kéjhömpöly"reggeli
aztán viszont jött a borzalom
elbuszoztunk egy völgybe, és ott egész délelőtt síkon LÉCHEZSZOKTUNK
hát azt hittem megőrülök
és délután sífutás, de ahelyett, hogy sífutottunk volna megint csak tanultuk
MEGÖRÜLTEM majdnem
2.nap
síelés helyett egész napos hóeke tanulás
szerencsére volt 2*1 óra szabadsí, ami alatt kaját és miegymást még el kellett intézni, de legaláb már lehetett valamit csúszni
Dosek nyílt felhívásban elhívott futni...azthitte majd nem bírom
3. nap
zuhog az eső, ezért később mentünk ki, hogy ne egész nap ázzunk-
nem áztunk, fennt a hó esett, emi egész eurjóbán máshol nem
szintén hóeke tanulás, de legalább nap vége felé elkezdtünk haladni a párhuzamos hosszú felé ÖRÖM
4. nap
lennt eső, fennt nagypelyhekben zuhog a hó
első jó nap, mert párh. hosszút és rövidet tanultunk, amiben már én is tudtam fejlődni
és lehett erdőben crossozni, szigorúan illegálisan, meg egyedül, amit szintén nem szabad, meg a tiltott pályákon, dehát pont ezért volt jó-
délután futás Andival, aki egyébként gyalogló, csak azért, hogy Pekingben ő nyerjen.
5. nap gyakorlás a bemutatásokra, süt a nap
"barnuljunk eggyütt" C
este "vizsga" én +++, de most nem csalódásilag, mert az -
este előadás, egész jó lett a mienk is, de én egy sokkal jobb Gálaműsort talátam ki, de nem engedtek kibontakozni. de ezt már a táborban megszoktam
aztán 2ig mosolygtam magamban a részegeken - ez vicces dolog

utsó nap bemutatás 5 kaptam, ezért boldogan indultam haza, hogy váégre lűthassam Káttyámat, mert nem igazán jó nélküle aluszkálni...

és minden regggel 7kor vagy előbb leétem, hogy fotózzak, még esőben is 2x kiváncsi leszek