péntek, február 09, 2007

A fenyegető rém a síma úton

Csütörtökön nem voltam repülni, pedig jó lett volna, csak délelőtt még le kellett adni az indexemet. Ebből nagy lett a baj. Ugyebár késve adtam le, mivelhogy a héten még javítottam, és emiatt, nem tartottam igazságosnak, hogy nekem is 2000 Ft. késedelmi díjat kell fizetnem. Ne ezt meg is említettem a TO-scsajnak, aki mindenkit leszar, és továbbküldött a TO vezetőjéhez, Riegl Mariannhoz. Ő is kifejezetten ellenséges volt és nem segített, kifelé kicsit erősebben csuktam be az ajtót. Ezért a testnevelőtanárhoz nem illő viselkedésért ki akart rúgatni. Na persze nagyon megijedtem, mert ez már a második alkalom...úgyhogy most írtam neki, egy emailt, hogy azért is engedje el, de ha kirúgnak...és ha nem segítenek, akkor Ninive!
ilyen mérgesen, nem mentem repülni...inkább fotóztam, talán egész jókat.

A filmszemlés filmek közül volt egy borzasztó, a fúga, ami nézhetetlen, de volt néhány jó is, pl. a Szalontüdő, de amelyik nyert a kisfilmet között, a Türelem, azért nem a legjobb szerintem, de persze a zsűriben legtöbbször olyanok vannak...

Ma is fotóztam cameraobsurásat - színes diára, persze kiváncsi leszek - a Canonnal a cameraobscura proram módban müködik, elég laza.
Viszont muszáj volt kimennem repülni. Amikor felértem elég brutkó volt, de szép lassan csendesült és fordult is sajnos északiasba is. Emiatt elég turbós volt, és nem is tartott eléggé a nagy szél ellenére se, kaptam egy elég nagy csukást is, jól kilendültem alóla és oldalt estem. Jött sárgarém is, de láttam milyen irányba húzta fel, ezért inkánn átmentem Mária elé, hátha ott jobb lesz, de ott meg kicsi volt a beárnyékoló hegyek miatt, félóra jött össze. Sárgarém is hamar leért, aztán felcsalt mégegyszer Újlakira. Viszont nagyon ormális ember. Másodszorra már csak lecsúszás lett, de végre már 2/3 kör jött össze a negítvból, hiába még gyakorolni kell.

1 Comments:

Blogger Me said...

A Szalontüdőt én is láttam, nekem is nagyon tetszett :) vicces

9:47 du.

 

Megjegyzés küldése

<< Home