vasárnap, március 18, 2007



oly rég írtam már de sok dolog volt

Pénteken végre egy jó kis repcsi

persze miután végigálltam márc. 15én a díszsorfalata kerültei ünnepségen

de repülés az volt, nemkorán de időben mentem ki családdal, és pont összefutottam Danival és Misivel, a szél az ígért Ény miatt D volt
gyors tanácskozás után irány a Csúcs-hegy.
nembírtam magammal szokás szerint, gyorsstart valami termikbefújásban, aztén csak süllyedés, még nekem is kicsit parás volt, mert 2 méterrel a villanydrót felett sikerült kiérnem és ezt persze csak akkor tudtam miután átrepültem felette.
vissza uténa Újlakira, első repülés nem sikerült jól
de aztán Újlaki feléig besüllyedtem, és onnnan sikerült kiemelkednem +150re
ami magasabban volt mint az Óbudai torony - teccett
utána esti gyógyiban visszaszállásos mókák, és ami a legjobb fogtam magam, húztam egy jobbost, egészen Gückler-szikláig, onnan kicsit kitekerve tovább Vihar-hegyig utána vissza Mária elé. Nagyon teccett.
és Bori még haza is vitt

és este meglepetés sznház: Jövöházában Maria Serrano Balogh Kálmánékkal - nagy dzsanázás, nagyon-nagyon, főleg a zene, mert a flamencot már láttam tőle is többször

szombat repülés elrontva, HHHn búcsúztatás, ki Epölbe, ahob bikaszél, hogy még a leszállóban se volt jó kutyázni, de hazafelé én vezettem a Mondeot (apró örömök), aztán Bori hazahozott megint, már kevésbé féltem volna, ha Laci nem...
este megint színház, Várban Márkó Iván: József és testvérei filmen, ami nagyon komoly, világ egyik legjobbja, aztán Angyalok városa élőben, aztán BOLERO

ma teljesen esélytelennek láttam a repülést, úgyhogy nem is vittem Gambitát, csak mászócuccot, hogy majd elmegyek mászni Káttyával
ehhez képest kijöttek csomóan és szél sem fújt nagyon, úgyhogy kimentünk Máriahalomra, és tanfolyamos szúnyoghálossal repkedtem és emelkedtem ki egészen magasra, meg tandemeztem Káttyával, de megint nem volt jó, mert szálátcsapódással kellett küzdenem, így csak lecsúsztunk, aztán meg nagyon haragudtam
hamar beerősödött, így repcsi ended, go climbing

Gellért meghívott ebédre, Kati nagyon fincsi gombapaprikással, majd ananászostúró és fagyitorta, lakodalmi kaja
és aztán mentünk mászni a Piliscsabai toronyra
egész jó kis mászások voltak, és még Káttyának is ment
egész jó nap volt

de most még szakmai önéletrajzot és motivációs levelet kell írnom - küzdés

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Erről a villanydrótról hogyhogy nem tudtatok? Para...
Sikerült a végén az önéletrajz?
W.

7:27 de.

 

Megjegyzés küldése

<< Home