péntek, november 16, 2007



Pálma álma

Vajon miről álmodhat egy szobában tárolt pálma?
Neki mi lehet az életcélja? Miért érdemes neki élnie?
Szegény pálma, vagy neki nincs is ilyen?

Tegnap olyan finomat főztek nekem mint még soha. Kamino.
Ettem már jó sok finomat persze, de az nem olyan volt, amit a szemem előtt alkottak, pláne, nem úgy, hogy nekem is nagy rászem volt benne.
Pulykahúscsíkokba gönygölt sajttal töltött aszaltszilva (Hozzásütve még kis mandi és szintén aszaltszilva). Hozzá tészta, beshamel-szósszal, tésztához kicsi pesztó és parmezánsajt reszelve. És ittunk hozzá körtebort, amit ráadásul én vittem...de finom.
Züllök? Nem hinném, sőt.
Azért van benne egy kis turpisság.
Elöző este meg kolbásztsütöttünk, már csak ilyen hasas élményeken lehet létezni közösen.

És családdal együtt megpucoltunk 3 kg fokhagymát, a 350 kg-os disznóhoz.
Jót tesz a bőrnek.

RÓZSAVÍZ!