kedd, december 25, 2007



Az új korim

Boldog Karácsonyt!
És talán többé-kevésbé eddig mindenkinek az lett, legalábbis itt a környezetemben.
Leírom miket kaptam, na nem mintha ez lenne a legfontosabb.
Illetve de, csak nem a tárgyi aspektusokból a legfontosabb szerintem.
Kaptam sok szeretet, és tulajdonképpen ez kell, nem?
mert úgy örültem, hogy együtt korizhattam az Ágival, hogy vele lehettem ilyenkor is, hogy átjött ebédelni. szép hangulatú volt a dolog. ez is szép ajándék, nagyon, tényleg!
És kaptam még, mondjuk...
- laptoptáskát: olyat, mint egy Crumpler, csak olcsó, de szép és jó
- egeret a laptophoz: a legpraktikusabb, utolsó darab volt az Auchanban, tök véletlenül: de 5 gombos!!!mert nekem nagyon kell a visszagomb, és két görgős
- sok zoknit, és alsónadrágot, de már zacskóztam őket Norvégiára
- Káttyától: óraszíjat, meg egyik kedvenc filmem: Hőst
- 200 NOK, azaz norvégkoronát, ami két napi kajám lesz, attól félek!
meg a beülőt, azt se felejtettem el!!! csak már próbálnám ki...

mert ma voltunk korizni és mivel a Géza kinőtte a koriját én adtam neki oda a sajátomat, de mivel nekem is kellett valamiben, ezért én meg a Totó régijét vettem föl, de az eléggé nyomott, de mivel a képen is látható módon igen csinos, ezért jó lesz, ráadásul Graf, ami elég sznobmárka, pont jó. Csak nyom és életlen...

Majd próbálok valami szép karácsonyias bejegyzést is.